Głowica 1.8
Przestrzeń Krakowa
Czesc,
Jako ze mocy brak w moim poldoroverku 1.4 mam zamiar wsadzic silniczek
1.8. Pomysl chodzi po glowie od dawna, ale ze wzgledu na ograniczenia
finansowe nie mogl wejsc w zycie. Przewinalem sie juz przez poldorovera 1.6
i wrazenia mam jak najbardziej pozytywne. Przyszla kolej na 1.8
Na naszym rynku silnikow 1.8 jest troszke, ale niestety glownie wersje
stosowane w R75 i Land Roverach. Najbardziej odpowiednim silniczkiem wydaje
sie byc 1.8 od MGF'a ze wzgledu na jego parametry i rozwiazanie w glowicy
jak w 1.4 Chodzi o to ze silnik bedzie chodzil na elektronice z 1.4 z
dolozonym piggy backiem zmieniajacym mapy ECU.
Silnikow od MGF'a nie ma wcale wiec mam pare pytan.
Czy w glowice bezkopulkowa da sie wsadzic walek ssacy z wersji kopulkowej?
Jak wyglada to rozwiazanie z zaslepieniem kopulki? Wlasciwie czy drugi walek
tez mozna wsadzic co rodzi kolejne pytanie.
Czy walki od 1.4 maja takie same czasy otwarcia jak w 1.8 od MGF'a
Podobno ktorys z uzytkownikow udzielajacych sie na grupie pracuje w Babicach
wiec moze bedziecie mogli mi pomoc.
--
Pozdrawiam
Senn
Polonez Caro Plus 1.4 16V
Polonez Caro 1.6 16V - sprzedany