ďťż
RSS

[All R]Wspomaganie

Przestrzeń Krakowa


Mam ci ja w aucie mym zbiorniczek od płynu do wspomagania. Zbiorniczek ma o oznaczony poziom min i max w których przy skręcaniu kół winien się poziom płynu zawierać.

I teraz zagadka taka jest:
- Dolewamy płynu zgodnie z manualem do markera max , na prostych kołach i zimnym silniku.
- Jeździmy troszkę ( tydzień, dwa) ,poziom płynu przy prostych kołach mam przy kresce min.
- właścicel robi tak :
- Odpalam kręce sobie kołami prawo lewo , poziom płynu po wyprostowaniu jest mniej więcej po środku
-Jeździmy kolejny tydzień , sprawdzamy . Na prostych kołach jest przy markerze min. Skręcam koła w prawo , podnosi się do markera max, skręcam w lewo płyn jest ok 1 cm nad rurką powrotną.

No i teraz tak , co się z tym płynem dzieje ? . Generalnie jak się ustabilizuje na markerze min . to tak zostaje.

Wycieków totalnie brak , maglownica suchutka , na gumkach, przy wężach wszystko piękne i czyste. Nawet nie ma olejowego nalotu.
Pod autem i na podwoziu brak oznak wycieku - sucho wszędzie.

jedyne oznaki lekkiego zaolejenia (pocenia , taki nalot tłusty) jest przy dolnym krućccu zbiorniczka , kawałku węża i opasce (ale nie kapie nic). i są ślady na wężach które idą z chłodnicy PAS do maglownicy -węże przechodzą koło bloku silnika- i tam na odcinku kilku cm jest tłusty nalot.
Chłodnica jest szczelna nic nie kapie.

Zastanawiam się gdzie ten płyn znika. Te spocone miejsca to IMO za mało na taki ubytek.
Zbiorniczek sobię zmienię bo LR jakąś tam zmianę na wyprowadzeniach wprowadził.

Generalnie wpływu na kręcenie kierownicą nie ma, ładnie lekko i przyjemnie chodzi. Dźwięków przy kręceniu też nie ma.

Ktoś ma koncepcję ?

i tak przy okazji : Filtr odmy przestał filtrować , i się lekko upociła rura dolotowa olejem (podejrzewam że po tym jak po wymianie ciut za dużo oleju nalali) , filterek biorę nowy - czym tą rurę gumową najłatwiej umyć ?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • adwokat.keep.pl