[SPRZEDANE] [R 200] Rover 218Vi VVC na dwóch wałkach + LPG
PrzestrzeĹ Krakowa
Mam do sprzedania Rover'a 200 z silnikiem 1.8 16v ze zmiennymi fazami rozrządu VVC, co daje naprawdę niesamowite wrażenia z jazdy . Znawcy wiedzą że te małe autko sporo potrafi ponieważ posiada 145 koni . Auto od nowości jeździło po Szwajcarii i miało tam jednego właściciela. Do polski został sprowadzony w 2004 roku przez właściciela biura kredytowego (właściwie dla jego żony). Zamontował w nim instalację gazową włoskiej firmy Zavoli z butlą w kole zapasowym. Wlew gazu jest sprytnie ukryty obok wlewu paliwa, dzięki czemu z zewnątrz nie widać, że auto ma LPG . Drugim właścicielem Rover'a w Polsce jestem ja od stycznia b.r. i zrobiłem nim 10 tys. km. Przez cały okres eksploatacji auto było sprawdzane/serwisowane w zakładzie naprawczym. Posiadam książkę serwisową ze Szwajcarii jak i założoną przeze mnie u mechanika. Jest ona podstawą wymienionych w samochodzie podzespołów. Z tego co przekazał mi wcześniejszy właściciel auto miało w listopadzie 2008 robiony kompletny rozrząd. Ja wymieniłem w nim:
- pompę paliwową (koszt 270 zl) luty
- uszczelnienie silnika (koszt 460 zl) luty
- tłumik środkowy i końcowy (400 zl) sierpień
- bendix (150 zl) czerwiec
- termostat (80 zl) wrzesień
- regeneracja reduktora gazu (70 zl) wrzesień
- zmiana oświetlenia deski rozdzielczej z pomarańczowego na mocny czerwony
- okresowy przegląd zrobiony tydzień temu ! następny 19.09.2010 !
teraz może trochę o tym co przydałoby się wymienić:
- najparwdopodobniej uszczelkę pod głowicą (najprawdopodobniej ponieważ nie jestem pewien, po prostu w zbiorniczku wyrównawczym zbiera się trochę maźi i z tego co słyszałem że to może być obiawem uszczelnienia głowicy)
- za 2 tys. km wymiana oleju ( Mobil półsyntetyk)
- obudowę filtra powietrza (oberwane zaczepy, najprawdopodobniej przy "kichnięciu" gazu.
- tylne opony nadadzą się jeszcze 2-3 miesiące ( przód prawie mówki TOYO )
- troszkę kosmetyki auta ponieważ nie jest ono już nowe... mianowicie tylne lewe nadkole (odprysk lakieru) oraz 2cmx2cm pryszcz koło wlewu paliwa.
Powodem sprzedaży jest chęć kupna czegoś czterodrzwiowego oraz brak funduszy na wkładanie pieniędzy na remont, stąd cena o 1000 zł niższa. Jak w przeciągu miesiąca się nie sprzeda to wyremontuję go i będę jeździł nim dalej. Auto nie brało NIGDY udziału w żadnym z jakichś wyścigów itp. Jak na swoją moc ma dość oszczędne spalanie 9-9,5 litrów w mieście, na trasie można zejść do poniżej 8.... Zamontowana instalacja LPG sprawia że jeździ się pół darmo . Osobiście używałem jej tylko podczas dłuższych tras. Po prostu szkoda mi było silnika . W aucie NIGDY nie było palone!! Wielkim plusem jest przytulne wnętrze z tapicerką w stanie bdb+ oraz bardzo bogate wyposażenie:
- Klimatyzacja
- ABS
- Autoalarm
- Immobiliser
- Komputer
- 2x Poduszka powietrzna
- Elektryczne przednie szyby
- Uchylane tylne szyby
- Elektryczne lusterka
- Wspomaganie kierownicy
- Elektryczny szyberdach
- Halogeny przeciwmgielne
- 3 światło stop
- Regulowana kierownica
- Oryginalne felgi aluminiowe Rover 15"
- Centralny zamek + pilot
- 2 Komplety kluczy
- instalacja LPG
- radio CD/MP3 firmy LG 4x50 watt z pilotem
- głośniki przód seria / tył bardzo fajnie grające trójdrożne Pioneer
cena w granicach 9 000 zł
http://otomoto.pl/index.p...ow&id=C10014496
więcej zdjęć:
http://yfrog.com/10roverr023jx
kontakt:
telefon: 667 644 226
mail: CorTeZzzZ@o2.pl