Rover 45 / MG ZS 180 / 2001r.
PrzestrzeĹ Krakowa
Niestety muszę sprzedać moją drugą miłość. Długo się zbierałem do tego i teraz bym chciał, żeby to trwało jak najszybciej i było bezbolesne O aucie wspominałem już kilka razy w różnych miejscach na forum. Jest to kompleksowo przerobiony Rover 45 na MG ZS 180. Pewnego razu postanowiłem, że ,,wzbogacę'' trochę mojego Roverka 45 1.6 (kraj pochodzenia: Belgia) i sprowadziłem całego MG ZS 180 (kraj pochodzenia: UK) jako dawcę wszystkich części. Samochód był cały rozebrany i zmieniono mu również kolor (poprzedni: jasny niebieski) na czarny perłowy z palety Audi (stosowany w Audi R8). Pomalowany został kompletnie cały samochód, więc również wnętrze i komora silnika. Jeżeli ktoś będzie zainteresowany to posiadam kilka fotek z trwania tej zmiany. Samochód jest przerobiony na MG ZS 180 w każdym detalu.
Przebieg: ~115 000km (ciągle w eksploatacji).
Wyposażenie:
- Wspomaganie kierownicy
- Listwy ozdobne zderzaka w kolorze nadwozia
- ABS z EBD
- Lusterka w kolorze nadwozia
- Chromowane klamki zewnętrzne
- Poduszka powietrzna pasażera
- Krata wlotu w kolorze nadwozia ze znaczkiem MG
- Boczne poduszki powietrzne
- Mały spoiler tylny w kolorze nadwozia
- Skórzano - aluminiowy drążek zmiany biegów
- Pasy bezpieczeństwa z napinaczami
- Skórzana kierownica ze znaczkiem MG
- Regulowana wysokość koła kierownicy
- Reflektory przeciwmgielne
- Dzielona 40/60 tylna kanapa
- Klimatyzacja manualna
- Osłona przeciwsłoneczna z lusterkiem
- Regulacja wysokości i podparcia lędźwi
- Chromowane klamki wewnątrz
- Felgi aluminiowe MG 17" sportowe
- Tłumik końcowy z nierdzewnej stali firmy PowerFLOW
- Dojazdowe koło zapasowe z oponą 15" (tylko do tylnej osi)
- Metalowe obramowanie wylotu tłumika
- Alarm pojemnościowy
- Sportowe siedzenia
- Elektrycznie sterowane lusterka
- Alarm z pasywnym immobiliserem
- Elektrycznie sterowane szyby przednie
- Centralny zamek z pilotem
- Sportowe listwy progowe
- 6 głośników
- Spoiler zderzaka przedniego
- Regulacja wysokości reflektorów
- Kolorowe wykończenie wnętrza (niebieskie)
- Podgrzewana szyba tylna
- Lakier perłowy - "Black phantom"
- Radio CD
Co zostało ostatnio wymienione:
- wymienione wszystkie paski i rolki rozrządu razem z pompą wody przy 90 000km,
- wymienione wszystkie filtry i płyny (powietrza, paliwa, oleju, kabinowy) przy 90 000km,
- zamontowano oryginalny nowy kolektor dolotowy (koszt ~3 000 PLN),
- zamontowano separator oleju aby ta awaria w przyszłości już nie występowała.
- olej i filtr wymieniane były co 10 000km,
- wymieniono pompkę sprzęgła i wysprzęglik,
- przednie klocki hamulcowe - oryginalne MG ROVER,
- nowe świece zapłonowe NGK platynowe (koszt ~500 PLN),
- zamontowane nowe opony DUNLOP SP SPORT MAXX 205/40 R17 (koszt ~2 000 PLN).
Dodatki (gratisy)
- nowa oryginalna (MG Rover) pompa sprzęgła (koszt ok. 600 PLN);
- nowy pierścień ABS (koszt około 100 PLN);
- drugi zestaw klamek pomalowany pod kolor nadwozia;
- coś się jeszcze na pewno znajdzie ...
Samochód dodatkowo posiada:
- ważny przegląd,
- ważne ubezpieczenie,
- książkę serwisową od R45 1.6,
- dwa zestawy kluczy z pilotami,
- kod do immo.
CENA: 20 000 PLN (do negocjacji).
Trochę skromna strona samochodu na PJ:
http://www.polskajazda.pl/Samochody/MG/ZS/18796
Ogłoszenie sprzedaży samochodu na otoMoto:
http://otomoto.pl/index.p...how&id=C7666592
Nie jest on podatny, tak jak inne silniki serii K, na HGF, a jedyna ,,wada'' fabryczna tego auta została w tym modelu naprawiona, poprzez zakup nowego kolektora i zamontowanie separatora oleju.
Samochód zadbany. Polecam obejrzenie osobiste.
Specjalnie przygotowana strona i domena dla tego samochodu (będą tam zamieszczane nowe zdjęcia):
www.MGZS.pl
Kontakt:
tel.: 0 502 099 490
lub przez forum / gg