RSS

[Rover 200 1.6 D16A8] -remont, pytania i porady....

Przestrzeń Krakowa


Witam!
Na dniach zabieram się za remont mojego silnika - D16A8 Hondy. Powodem remontu jest spora już konsumpcja oleju. Mechanik powiedział mi, że trzeba zrobić głowice (uszczelniacze, planowanie, docieranie), wymienić pierscienie (podobno nie trzeba robić szlifu bo honda ma mocny blok) i wszystki uszczelki/uszczelniacze w silniku i ma być ok. DObrze mówi, czy wpuszcza mnie w maliny?? Słyszałem od innego mechanika, że trzeba zrobić szlif cylindrów, założyć nadwymiarowe tłoki i pier¶cienie i ta perspektywa mnie przeraża...

Druga sprawa, jakich firm wybrać czę¶ci?
panewki my¶lałem kupić ACL, pier¶cienie nie wiem... doradzicie co¶? Narazie moc zostaje seryjna, ale gdzie¶ na przyszły sezon chciał bym dmuchn±ć kompresorem jakie¶ 0,4-0,5 bara...
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • adwokat.keep.pl