RSS

[R all serii K] HGF 1 more time

Przestrzeń Krakowa


Witam

Otoz jak wiekszosc klubowiczow i bywalcow spotow/zlotow wie iz R45 uzytkowniczki walkie jakis rok temu spotkal HGF -> dosc nietypowy powniewaz uszczelka strzelila w jednym miejscu i plyn po prostu wyciekl.
Od okolo 1,5 roku borykalismy sie z problemem "wypluwania" przez wydech waty szklanej w ilosci mniejszych/wiekszych "klaczkow".
Jak sie okazalo to wlasnie bylo przyczyna HGF sprzed roku. W tym roku na szczescie puscila lekko tylko uszczelka kolektora ssacego.
Po wymianie tlumika koncowego (stary okazal sie grzechotka w srodku - na zewnatrz nie wykazujac jakichkolwiek oznak korozji), samochod odzyl.

Dla potomnosci - niech uzytkownicy sprawdzaja takze dosc dokladnie uklad wydechowy powniewaz on takze moze byc powodem HGF'u i "przymulonej" pracy silnika.

Jak sprawdzic: Wlozyc kawalek (~1m) zakrzywionego na koncu, w miare sztywnego drutu w tlumik koncowy - jesli przy wyciaganiu wypelzna "klaczki" waty szklanej, to propozycja jest taka by zdemontowac tlumik koncowy (odkrecenie dwoch srob nie powinno stanowic problemu) i przyjzec sie mu dokladnie czy przypadkiem nie jest "grzechotka" (tak jak w naszym wypadku).

Pozdrawiam[/u]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • adwokat.keep.pl