Luz na przegubach
Przestrzeń Krakowa
Czy orientujecie sie czy i jaki luz moze wystepowac na zewnetrznym
przegubie? Idzie mi o luz miedzy samym przegubem, a póloska. Wymienilem owe
przeguby i po przejechaniu ok 5000 przy okazji zmiany opon, chwytajac za
tarcze, jednoczesnie przytrzymujac pólos, daje sie wyczuc luz ok 1 cm na
zewnetrznej krawedzi tarczy.
Dodam tylko, ze przeguby to produkt wloski marki GLO.
Sadzicie, ze uda mi sie je skutecznie reklamowac? Co z kosztem wymiany?
W zasadzie uparlem sie na zlikwidowanie "luzu na kolach" to znaczy luzu
który powoduje szarpanie przy ruszaniu, zdejmowaniu nogi z gazu i
przyspieszaniu. Poza wspomnianymi wyzej przegubami wieksze luzy wystepuja
jakby wewnatrz skrzynki. I teraz zastanawia mnie czy ledwozywe sprzeglo moze
byc tego przyczyna, czy jest to zwyczajnie zdezelowana skrzynia. Nadmienie
tylko, ze nie mam problemów z przelaczaniem biegów, moze tylko jedynka i
dwójka podczas jazdy sa slyszalne podobnie do wstecznego lecz znacznie
ciszej.
Wiem, ze najprostszym rozwiazaniem byloby oddanie samochodu w rece dobrego
mechaniora, ale po ostatnich doswiadczeniach z powszechnie powazanymi
specami rece opadaja. Jesli wiecie, lub domyslacie sie o co tu chodzi bede
wdzieczny za jakiekolwiek wskazówki.
Pozdrawiam,
Andrzej
Kielce, Honda Concerto 1,6 '93